Školska godina 2022./2023.
O pravilnoj prehrani i mediteranskoj kuhinji razgovarali smo mnogo puta i prošle i ove školske godine.
Na ovoj fotografiji učenici šestog razreda rješavaju Kahoot test na temu “Istarska kuhinja – dio mediteranske gastronomske obitelji”.
Nakon razgovora o reklamama, učenici sami izrađuju reklamne plakate za određene proizvode
Reklama za osvježivače zraka
Učenici 6.a razreda riješili su Kahoot test s pitanjima o kućnom redu
Učenice šestih razreda pripremaju plakat “Božić je… – Božić nije samo…”
I ove školske godine nastavili smo s razgovorima o raznim temama koje zanimaju učenike šestih i petih razreda. Sastajemo se odvojeno, a ponekad, kad nam teme dozvoljavaju, radimo zajedno (učenici petih i šestih razreda).
Svjetsko nogometno prvenstvo održano u Kataru nametnulo nam je temu kojoj su se posebno veselili učenici petih razreda: je li i koliko je poremećen sistem vrijednosti u suvremenom društvu.
Zajednički smo radili na plakatu “Božić je… – Božić nije samo…”. Učenice petih i šestih razreda bojale su tematske vinjete, a učiteljca je poticala razgovor i promišljanja o tome što je Božić tradicionalno, koje je njegovo značenje za vjernike, a u što ga, nažalost, pretvara konzumerizam.
Učenici šestog razreda zabavili su se i ponešto naučili uz Kahoot kviz “Kućni red”
Učenici petih i šestih razreda razgovarali su o reklami kao dijelu marketinga – koliko je reklama važna za donošenje odluka kupaca, varaju li nas ponekad proizvođači…
Školska godina 2021./2022.
Učenici se vesele radu s digitalnim uređajima pa im je učiteljica pripremila nekoliko Kahoot testova. O Kućnom redu učili su birajući točan odgovor među nizom pogrešnih, ali i zabavnih odgovora (npr. na pitanje “Kako volim svoju školsku klupu?”, jedan odgovor glasio je “Urezujem svoje ime, neka klupa pamti da sam ovdje sjedio”). Kahoot testovi, osim što poučavaju učenike o određenim temama, bude kod njih i kompetitivni duh što ih posebno veseli.
Učenici u opuštenoj atmosferi biraju šaljiva imena kojima se prijavljuju. Ovaj put pobijedila je Baba Vanga 🙂
Radu su se priključili učenici 5.bc razreda. I oni su najprije provjerili svoje znanje o pravima djeteta. Nisu izabrali jedno ime, nego su se u igru prijavili svi zajedno. Vrlo brzo, odmah po pojavljivanju pitanja na ekranu, diktirali su učiteljici odgovore koji su bez iznimke bili točni. Zaista je bilo lijepo pratiti koliko su učenici petih razreda zreli i kako dobro poznaju tematiku.
I učenici 5.bc osvojili su diplomu Pravobrankica!
Nastavljamo s radom i razgovorima o zanimljivim temama. Godinu dana smo, nažalost, zbog poznate epidemiološke situacije bili prisiljeni prekinuti naše aktivnosti.
U rad su se uključili učenici 5. i 6. razreda. Na prvom satu učiteljica je donijela priručnike u kojima su učenici vidjeli teme te okvirno odlučili o kojim bi temama željeli razgovarati tijekom godine. Počeli smo edukativnom igrom o pravima djeteta:
Čovječe, ispravi se
Ured UNICEF-a za Hrvatsku objavio je jedinstvenu online igru Čovječe, ispravi se koja je posvećena pravima djeteta. To je ujedno i prva igra u Hrvatskoj prilagođena slijepoj i slabovidnoj djeci. Zaigraj igru i kreni na zabavno putovanje kroz prava koja pripadaju tebi i svoj drugoj djeci na svijetu. Otkrij zašto su prava iznimno važna, koja je razlika između potreba i želja, kakva sve prava postoje i još puno toga na covjeceispravise.unicef.hr.
https://covjeceispravise.unicef.hr/ – zaigrajte i vi ovu igricu
U igru smo se uključili svi zajedno, ali da bismo ju pokrenuli morali smo napisati ime jedne učenice. Rješavali smo, čitali objašnjenja, komentirali i naučili mnogo o pravima djeteta. Sofija (i svi zajedno s njom) je postala PRAVOBRANKICA: