Temeljem članka 72. Statuta Osnovne škole Šijana Pula, zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020., Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanje djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (u daljnjem tekstu Upute HZJZ-a) i Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave Ministarstva znanosti i obrazovanja ( u daljnjem tekstu Preporuke MZO-a) ravnateljica Škole donosi:
PROVEDBENI PLAN
otvaranja škole 11. svibnja 2020. godine za učenike razredne nastave
I.
U cilju unaprjeđenja zaštite učenika, djelatnika škole i ostalih posrednih dionika odgojno-obrazovnog procesa Škole ravnateljica donosi Provedbeni plan otvaranja škole 11. svibnja 2020. godine za učenike razredne nastave (u daljnjem tekstu: Provedbeni plan).
II.
Provedbeni plan zahtijeva sljedeće organizacijske, tehničke, materijalne uvjete i mjere:
1. Organizacijske mjere i zadatci
1.1 Pripremne radnje za otvaranje škole -učiteljice razredne nastave, učiteljice produženog boravka, stručna služba Škole i ravnateljica Škole
a) Upoznati roditelje putem web stranice s Uputama HZJZ-a, Preporuke MZO-a i Provedbenim planom
Izvršitelj zadatka: ravnateljica Škole
Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine
b) Održavanje virtualnih sastanaka s učiteljima i ostalim zaposlenicima da se raspravi provedbeni plan i definiraju obveze
Izvršitelj zadataka: ravnateljica škole
Rok provedbe zadatka: do 6. svibnja 2020. godine
c) Izvršiti kontaktiranje roditelja putem komunikacijskih kanala o potrebi roditelja:
– za potrebom dolaska u školu učenika,
– potrebi prehrane učenika u Školi i
– potrebi organiziranja rada Produženog boravka za učenike
Izvršitelj zadatka: učiteljice razredne nastave, učiteljice produženog boravka i stručna služba Škole
Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine
d) Pripremiti i podijeliti, odnosno učiniti dostupnom na web stranici Škole izjavu za roditelje o potrebi dolaska učenika u školu i uključivanja u produženi boravak
Izvršitelj zadatka: ravnateljica Škole, tajnica, učiteljice razredne nastave,učiteljice produženog boravka i stručna služba Škole
Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine
e) Potpisivanje Izjava o povratku učenika u Školu
Izvršitelj zadatka: razrednici
Rok provedbe: do 6. svibnja 2020. godine
1.2. Upoznavanje roditelja s mjerama i organizacijom rada u školi
a) Upoznavanje roditelja sa organizacijom rada škole
Izvršitelj zadatka: razrednice, stručna služba i ravnateljica Škole
Rok provedbe zadatka : do 8.. svibnja 2020. godine
1.3. Demonstracija učiteljicama gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta
Izvršitelj zadatka: ravnateljica Škole
Rok provedbe zadatka: 8. svibnja 2020. godine
1.4. Administrativno tehnička služba škole
a) Izvršiti analizu potrebnih sredstava za prehranu, održavanje i higijenu po školama.
Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice, kućni majstor
Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine
b) Uskladiti podatke i izvršiti nabavu
Izvršitelj zadatka: tajnica škole
Rok provedbe: 6. svibnja 2020. godine
2. Tehničke mjere
2.1. Zadatci za administrativno tehničku službu Škole
a) Nabava sredstva za dezinfekciju i čišćenje uz podršku osnivača
Izvršitelj zadatka: tajnica i kućni majstor
Rok provedbe zadatka : do 6. svibnja 2020. godine
b) Priprema, označavanje ulaza i wc-a za učenike
Označiti vrata na wc-ima prema oznakama razreda kao i ulazna vrata za ulazak učenika
Izvršitelj zadatka: kućni majstor
Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine
c) Priprema, dezinfekcija učionica, kuhinje, wc-a i zajedničkih prostorija
Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice
Rok provedbe zadatka: do 8. svibnja 2020. godine
d) Izvršiti nadzor nad provedbom zadataka ovoga plana.
Izvršitelj zadatka: ravnateljica i tajnica Škole
Rok provedbe zadatka: do 8. svibnja 2020. godine
3. Mjere nakon otvaranja škole
3.1. Osigurati prihvat učenika na ulazima u školu prema utvrđenom rasporedu.
Izvršitelj zadatka: razrednice
3.2. Na početku nastave održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način.
Izvršitelj zadatka: razrednice, učiteljice produženog boravka i stručna služba škole
3.3. Vježbati s učenicima gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta.
Izvršitelj zadatka: razrednice i učiteljice produženog boravka
3.4. Osigurati provjetravanje i čišćenje prostora
Izvršitelj zadatka: spremačice, kućni majstor
3.5. Voditi evidenciju o mjerenju tjelesne temperature zaposlenika (Upute HZJZ).
Izvršitelj zadatka: tajnica Škole i kućni majstor
III.
Školski odbor bit će upoznat s ovim Provedbenim planom elektroničkim putem-slanjem Provedbenog plana na e-mail adresu članova Školskog odbora.
IV.
Ovaj Provedbeni plan bit će objavljen na web stranici Škole.
Ravnateljica Škole
Alma Tomljanović, prof. v.r.
KLASA: 602-01/20-01/09
URBROJ: 2168/01-55-55-20-1
Pula, 5. svibnja 2020.